12 januari 2024

Even bijkletsen

Momenteel brei ik veel aan een babydeken...
Deze brei ik van de fijne merino/katoen van Hjertegarn.
Tja dat is toch ook wel fijn om te doen.
En voor een voor mij goed doel ook nog....


Wat was het vandaag gezellig in de winkel.
Vanmorgen was er de breigroep en zijn we weer fijn bezig geweest met o.a de sockcardigan.

Deze foto is van 2 weken geleden . we zijn allemaal al verder.
Maar ja dan is gezellig en vergeet je een foto te maken.
Volgende keer weer...
En verder natuurlijk waar een ieder zelf aan wil werken hoor.
De enige regel die er is: er wordt gebreid met materiaal bij mij uit de winkel.
En ja er is nog plek.
Deze breigroep is eenmaal in de twee weken.

Vanmiddag weer gezellige, fijne gesprekjes.
Dat is het fijne van zo nu en dan de winkel open hebben.
En ook nog mooie materialen bij elkaar mogen zoeken voor de klanten.


Hierbij nog even een overzicht van de openingstijden.


Ook kwam er nieuwe katoen binnen.
Een heel mooi, fijn en zachte katoenen.
Het is de  cotton 8 van Hjertegarn een antipilling katoen.
Er komen nog meer kleuren.

Verder was er in Denemarken de afgelopen week heel veel sneeuw.
Voor het vervoer was dat wat lastig.
Dus nog niet alle orders uit Denemarken zijn binnen.
Ik hoop volgende week.


Veel handwerkplezier

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten