10 december 2023

Brei inspiratie

Vandaag heb ik niet zoveel te vertellen. 
Overdag heb ik mijn naaihoek opgeruimd.
Soms is dat nodig want ja als ik dan toch wat wil maken moet ik er wel de ruimte voor hebben.
En ook heb verder gebreid aan mijn sokken.
Maar die zag afgelopen dagen ook al.
als ze af zijn laat ik ze hier zien.

 

Wie weet lukt het nog voor de kerst.
Silver Bells Christmas Tree van Meg Ritcey
Het patroon vind je hier



Een deken breien blijft ook fijn om te doen.
Althans dat vind ik.
Dit is de Vivid deken van Tincan Knits
Hier vind je alle informatie over het patroon.



Zelf een projecttasje breien voor je sokken breiwerk>
Hoe leuk kan dat zijn.
het is de Sock Baggie van Rebecca Enoch.
Hier vind je het patroon.

Veel handwerkplezier

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten