16 december 2023

Welke projecten gaan mee het nieuwe jaar in.

Vandaag ben ik bezig geweest met de projecten waar ik zoal mee bezig ben of was uit te zoeken.
Ja jullie lezen het goed. Mee bezig was.
Er zijn ook een aantal projecten uitgehaald of voor heel lang weggelegd. 
Tot nu toe ben ik nog met 6 projecten bezig.
Het uitzoeken daarvan is fijn.
Ik heb de projecten nu allemaal in mijn projectboeken staan.

Zo heb ik nog meer boekjes gemaakt:
Sokken breien.
Shawls en stola's breien.
Kinderkleding breien.
Homemade
Op deze manier is het leuk om nog eens te kunnen nakijken wat je zoal gedaan hebt.

Momenteel brei ik aan de Sockcardigan van Eef

Zo ziet dus het project boekje eruit als ik aan een project werk.
Ik brei het werk met de Durable sock tweed garen


Veel handwerkplezier


Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten