23 december 2023

Nog een nieuw projectje.. en vervolg Sockcardigan

Het bleek afgelopen dagen dat ik behoefte had aan een simpel breiwerkje wat ik makkelijk kan meenemen.
En ja de meesten snappen dan al waar ik mee begonnen ben.
Ik weet ook dat dat niet voor iedereen een simpel breiwerkje is hoor.
Maar ik kan het iedereen aanraden om sokken te gaan breien.


Met deze 2 kleuren van de Durable Soqs ga ik een paar sokken breien.
Een heel fijn sokken garen in veel kleuren.
En natuurlijk ook al even in het projectboekje gezet.
Ik ben nog even aan het nadenken hoe de sokken gaan worden
Meestal ontstaat dat tijdens het breien.

En even laten zien dat ik ook nog steeds bezig ben met de Sockcardigan.
Heel fijn om te breien.
Het vest wordt gebreid van Durable Soqs Tweed.
Het vordert gestaag maar langzaam want ja er staan veel steken op de naald.

Veel handwerkplezier

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten