01 december 2023

Een nieuw begin van dit blog

Vanaf nu wil ik proberen om regelmatig een blogje te schrijven.
Ik weet van mijzelf dat ik geen groot schrijver ben maar ik vind het wel fijn om een plek te hebben waar ik bv mijn breiwerk kan laten zien.
En ook kan laten zien als er nieuw garen of nieuwe kleuren van bestaande garens zijn.
Ik vind het fijn om zelf breipatronen te ontwerpen.
Maar ook brei ik wel patronen van andere ontwerpsters. 

Het begin van een nieuw ontwerp en dit keer brei ik met de Peruvian van Filcolana 
Een 100% wollen garen voor naald 4-5.
Een heel fijn garen om mee te werken. 

Het vervolg van de trui en nu een foto voor de kast met Peruvian wol in de winkel.
En ja ik ben natuurlijk nog wel met meer breiwerk bezig.
Daar schrijf ik een volgende keer over.
Als deze trui af is laat ik dat natuurlijk ook zien.
En dan nog een patroon schrijven....


Veel breiplezier   
Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten