15 december 2023

Filcolana garen

Ik ga maar eens wat meer vertellen over de garens die ik verkoop.
De filcolana garens zijn favoriet bij mij.
Ondertussen heb ik al een behoorlijke collectie hiervan.



Een kast vol met het Peruvian garens van Filcolana
Hier kan je zien welke kleuren ik allemaal in de webshop heb.
Het is een 100% wollen garen.
Heerlijk voor het breien van warme truien, vesten, wanten enz.
Op de site van Filcolana staan heel veel patronen.
Waren tot nu toe in het engels en deens.
Maar bij de laatste collectie zijn de patronen ook in het nederlands.

Ik laat hier een paar nederlandstalige patronen zien van de laatste collectie.


 Dit vest heb ikzelf ervan gebreid.
Een heerlijk vest.


Het Ropa vest.
Hier vind je het pakket met het gratis patroon erbij.


Veel handwerkplezier

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten