09 december 2023

Meerdere breiwerkjes.

Momenteel is het vest de Sockcardigan van  Lievelings van Eef heel gewild om te breien.
Het is ook echt een mooi vest.
Deze foto kreeg ik van een klant


Het begin van dit mooie vest.
Zij breit het vest met de Durable Soqs.
Het was heel leuk om samen de kleuren uit te zoeken.
 En ja dan is het ook fijn om zo nu en dan een foto te krijgen.
Dit ziet er heel mooi uit...


Dit is mijn begin van de Sockcardigan
Ik kan nog wel even met de boord.... en dan de rest nog

Zelf heb ik pas een kindertruitje gebreid en bij het passen vond ik de hals erg wijd.



Op de linker foto is de wijde hals te zien.
Ik heb toen eerst een toer vast er langs gehaakt en daarna 1 toer kreefte steek.
De hals zit nu veel mooier.



Zo ziet het truitje er nu uit.
Het patroon vind je hier
Ik heb het vestje gebreid van de Merci van Filcolana


Veel handwerkplezier

Groetjes Klazien

Geen opmerkingen:

Een reactie posten